Subject: FW: IFRE EXPO 2025 - invitation
From: "Ketlin Tammsalu" <[email-masked]>
To: "Tarmo Voltein" <[email-masked]>, "Viktor Saaremets" <[email-masked]>
Cc: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 09:52:39 +0300

Hei

Edastan, ehk pakub teile huvi? Palun andke mulle teada, mis mõtted
tekivad.

Vivian – palun lisa ka Deltasse.

Tervitustega

Ketlin

____________________

Ketlin Tammsalu

Rahvusvahelise koostöö juht

mob: +372 5334 0108

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <http://www.rescue.ee/> www.rescue.ee

 <http://www.facebook.com/paasteamet> http://www.facebook.com/paasteamet

From: M.Skrzypczak (KG PSP) <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 13, 2025 3:51 PM
To: Ketlin Tammsalu <[email-masked]>
Cc: R.Kozicki (KG PSP) <[email-masked]>; T.Czyż (KG PSP)
<[email-masked]>
Subject: IFRE EXPO 2025 - invitation

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Dear Coleagues,

Please find attached the invitation to the International Fire & Rescue
Exhibition IFRE-EXPO 2025 (12-13 June, 2025)

Best regards,

Magdalena SKRZYPCZAK

Chief Expert

International Cooperation Support Section

International Cooperation Department

+48 47 722 32 12

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

National Headquarters of the State Fire Service

38, Podchorazych Str., 00-463 Warsaw, Poland